Přístup k informacím


1. Oficiální název

Základní škola a Mateřská škola Katov, příspěvková organizace


 

2. Důvod a způsob založení

Důvod založení: poskytování základního vzdělání dle zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, a příslušnými prováděcími právními předpisy.
Zřizovatel školy: Obec Katov, Katov 29, 594 55 Dolní Loučky
Zřizovací listina: Na úřední desce

 


 

3. Organizační struktura

Statutární orgán – ředitel školy
Zástupce statutárního orgánu – zástupkyně ředitelky školy
Pedagogičtí pracovníci
Vychovatel
Školní asistenti
Provozní pracovníci

 


 

4. Kontaktní spojení

4.1 Poštovní adresa - Sídlo

Základní škola a Mateřská škola Katov, příspěvková organizace
Katov 11
594 55 Dolní Loučky

4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

Základní škola a Mateřská škola Katov, příspěvková organizace
Katov 11
594 55 Dolní Loučky

4.3 Úřední hodiny

Středa       10:00 – 12:00 hod.

4.4 Telefonní čísla

606 959 477, 731 963 664

4.5 Adresa internetové stránky

www.zsamskatov.cz 

4.6 Adresa podatelny

Základní škola a Mateřská škola Katov, příspěvková organizace
Katov 11
594 55 Dolní Loučky

4.7 Elektronická adresa podatelny

zskatov@seznam.cz 

4.8 Datová schránka

tcxmmkb

Více na kontakt


 

5. Případné platby lze poukázat

Bankovní spojení (číslo účtu)

 


 

6. IČO

750 21 544

 


 

7. Plátce daně z přidané hodnoty

Nejsme plátci DPH.

 


 

8. Dokumenty

8.1 Seznamy hlavních dokumentů

 

8.2 Rozpočet

 


 

9. Žádat o informace lze:

Informace lze žádat v kanceláři školy v úředních hodinách. Podmínky a způsob poskytování stanoví zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.


 

10. Příjem podání a podnětů

Žádosti a další podání je možné doručit osobně do kanceláře školy v úřední hodiny, zaslat písemně na adresu školy, elektronicky na emailovou adresu nebo telefonicky – viz kontakt.

10.1. Popisy úkonů orgánů veřejné moci - životní situace

Platné a účinné znění správního řádu na portálu veřejné správy

10.2 Opravné prostředky

Opravné prostředky lze podávat písemně:

 

Odvolání proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí.
Odvolání se podává k nadřízenému orgánu prostřednictvím povinného subjektu. Opravné prostředky lze podat na stejných adresách jako žádosti o informace – viz výše.
Odvolání lze podat pouze písemnou formou. Odvolání musí obsahovat jméno a příjmení žadatele, adresu nebo název a sídlo fyzické či právnické osoby (bylo-li o informaci žádáno jejím jménem), v čem je spatřeno porušení zákona, čeho se žadatel domáhá a podpis žadatele. Pokud všechny tyto údaje odvolání neobsahuje nebo není podáno písemně, škola odvolání odloží.


 

11. Předpisy

11.1 Nejdůležitější používané předpisy

Přehled nejdůležitějších předpisů ve školství

11.2 Vydané právní předpisy

Dokumenty

 


 

12. Úhrady za poskytování informací

12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím:

 

Úkon

Množství

Cena

Tisk nebo kopírování černobíle

- 1 strana formátu A4

1,- Kč

 

- 1 strana formátu A3

2,- Kč

Tisk barevně

- 1 strana formátu A4

20,- Kč

Kopírování na datové nosiče

- 1 ks nenahrané diskety

10,- Kč

 

- 1 ks kopírování diskety

20,- Kč

 

- 1 ks nenahraného CD

20,- Kč

 

- 1 ks kopírování CD

40,- Kč

Kopírování a úkony na vlastní disketě (CD) žadatele je nepřípustné

Poštovné + balné

- dle druhu zásilky a dle platných ceníků

Telefonní a faxové poplatky

- dle sazeb operátorů

 

Mzda (činnost při zpracování informace)

 

50,- /hod.

Vzniknou-li při poskytování informací další nutné výdaje, např. zpoplatnění dalšími subjekty, specifické služby, apod., budou tyto výdaje zahrnuty do vyúčtování celkové úhrady.

 

12 .2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

Nebylo dosud žádné vydáno.

12.3 Úhrada za stejnopis vysvědčení

Za stejnopis vysvědčení stanovujeme poplatek ve výši Kč 100,–, v případě zaslání poštou 170,- Kč. Termín pro vyřízení žádosti je obvykle 5 dnů. Způsob úhrady poplatku: hotově do pokladny školy nebo na účet školy.

 


 

13. Licenční smlouvy

Dosud nebyly žádné poskytnuty.

 


 

14. Výroční zprávy podle zákona č. 106/1999 Sb.

Výroční zprávy


 

Další povinně zveřejňované informace 

 

A. GDPR: Povinně zveřejňované informace dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 110/2019 Sb., zákon o zpracování osobních